Tjänster

Buildies Produkttjänster-team levererar branschens bästa dokumentationspraxis för arbetsplatser direkt till kunderna genom utbildningar och kundsupport.

Buildie är inte bara ett dokumentationsverktyg för arbetsplatser, utan även en tjänst som erbjuder en färdig och beprövad arbetsmodell för kunden. Buildies Produkttjänster-team samlar in och utvecklar de bästa dokumentationspraxis för arbetsplatser genom nära samarbete med kunder och aktiv forskning inom infrastrukturbranschen. De tillhandahåller dessa bästa metoder direkt till alla kunder.

Målet är att hjälpa kunden att förstå och utnyttja Buildie på bästa möjliga sätt i sin egen verksamhetsmiljö med hjälp av förstklassiga utbildnings- och stödtjänster.

Supportnöjdhet

4,6 / 5
(genomsnitt)

Utbildningsnöjdhet

4,5 / 5
(genomsnitt)

Buildies support

Målet med supporten är att användaren ska få hjälp omedelbart via vald supportkanal och snabbt kunna återgå till sitt arbete.

Dessutom kontaktar våra serviceexperter proaktivt våra kunder för att höra hur Buildie används och hur vi kan ytterligare optimera dess användning. Även denna proaktiva support är kostnadsfri för kunderna.

Buildies utbildningar

En utbildning ingår i Buildies tjänst under implementeringsfasen, men kunden kan även köpa tilläggstjänster efter implementeringen. Ytterligare utbildning kan vara till nytta om ni expanderar användningen av Buildie, vill införa en ny arbetsmodell eller om nya personer har anslutit sig till teamet som använder Buildie. Ni kan diskutera och utvärdera era utbildningsbehov tillsammans med vårt säljteam och produkttjänster.

Vi erbjuder utbildningar både på plats och på distans, och deltagarna får alltid möjlighet att praktiskt använda produkten under utbildningen. För utbildningstillfällen skapar vi alltid en så realistisk Buildie-miljö som möjligt ur kundens perspektiv, vilket gör det enkelt att fortsätta använda verktyget efter utbildningen.

Framgångsrik implementering

Förutom att vi erbjuder branschens bästa dokumentationspraxis för arbetsplatser, har vi även en beprövad modell för en framgångsrik implementering. Genom att följa vår implementeringsprocess kommer ni igång med arbetsplatsdokumentationen på ett smidigt sätt och drar nytta av fördelarna från dag ett. Ni behöver alltså inte oroa er för hur ni ska börja.

Vi erbjuder en mall för en lyckad implementering, men framgången förutsätter alltid att kunden är engagerad i de förändringar som det nya verktyget och arbetsmodellen innebär. Vi är med er som stöd och hjälp genom förändringsprocessen.

Är du intresserad av ytterligare utbildning för Buildie?

Ytterligare utbildning kan vara till nytta om ni expanderar användningen av Buildie, vill implementera en ny arbetsmodell eller om nya personer har börjat använda Buildie-tjänsten. Du kan diskutera behovet av utbildning med din Buildie-kontaktperson eller genom att skicka en förfrågan via formuläret som finns bakom länken.